Як подати заяву на призначення/перерахунок/продовження страхової виплати через portal.pfu.gov.ua
Дата: 22.04.2025 10:37
Кількість переглядів: 67
Потерпілі на виробництві або члени їх сімей, які мають право на страхові виплати, можуть подати відповідну заяву онлайн — на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України portal.pfu.gov.ua.
- Види заяв щодо призначення (перерахунку, продовження) страхової виплати у зв’язку з нещасним випадком на виробництві або професійним захворюванням:
- заява про призначення/перерахунок/продовження страхової виплати у зв’язку з нещасним випадком на виробництві (професійним захворюванням)
- заява про призначення/перерахунок/продовження страхової виплати у зв’язку зі смертю годувальника
- заява про відшкодування витрат на поховання потерпілого та пов’язані з цим ритуальні послуги
- заява про здійснення страхової виплати
- заява про компенсацію витрат
Для подання заяви дистанційно — виконайте наступні кроки
- Авторизуйтеся на вебпорталі ПФУ за допомогою кваліфікованого електронного підпису (КЕП) – https://t1p.de/pf6wh
- Оберіть розділ «Комунікації з ПФУ» та натисніть на пункт «Заява на страхову виплату»
- Надайте згоду на дистанційне інформування та натисніть «Продовжити»
- Виберіть тип заяви
- Заповніть обов’язкові поля електронного документа
- Додайте учасника (за потреби)
- Завантажте скан-копії документів, які є обов’язковими для заяви
- Надайте згоду на обробку даних, сформуйте заяву, підпишіть її КЕП та натисніть «Відправити до ПФУ».
Стан опрацювання заяви можна переглянути в розділі «Мої звернення» «Статус звернення».
Розмір файлу кольорової сканованої копії документа не повинен перевищувати 1 Мб; формат файлу: JPG, JPEG, PDF. Документи, які містять більше однієї сторінки, необхідно прикріпляти як один файл.
Дивіться відеоінструкцію «Як подати заяву на страхову виплату через вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду України» https://t1p.de/r0vxn