Нагадуємо: мова обслуговування споживачів - державна!
Всі надавачі послуг, незалежно від форми власності, мають обслуговувати споживачів і надавати інформацію про товари й послуги, у тому числі через інтернет-магазини та інтернет-каталоги, українською мовою.
Це передбачає стаття 30 Закону України «Про забезпечення функціонування української мови як державної». Проте, на прохання клієнта, його можна обслуговувати іншою мовою, прийнятною для обох сторін.
То ж, звертаємо увагу суб’єктів господарювання, які здійснюють діяльність у сфері торгівлі, громадського харчування, побутового обслуговування, готельного бізнесу, автозаправних станцій тощо на необхідність неухильного дотримання вимог Закону.
Крім того, повідомляємо, що у разі порушення прав на отримання інформації та послуг українською мовою, споживачі можуть звернутися до Уповноваженого із захисту державної мови за адресою: 01001, м. Київ, провулок Музейний, 12, або надіслати скаргу за допомогою електронної форми https://mova-ombudsman.gov.ua/povidomiti-pro-porushennya