Нагадуємо про необхідність спілкування державною мовою при обслуговуванні споживачів! 

Дата: 23.12.2024 12:12
Кількість переглядів: 87

Згідно статті 30 Закону України «Про забезпечення функціонування української мови як державної», всі надавачі послуг, незалежно від форми власності, мають обслуговувати споживачів і надавати інформацію про товари й послуги, у тому числі через інтернет-магазини та інтернет-каталоги, українською мовою. Проте, на прохання клієнта, його можна обслуговувати іншою мовою, прийнятною для обох сторін.

Тож, звертаємо увагу суб’єктів господарювання, які здійснюють діяльність у сфері торгівлі, громадського харчування, побутового обслуговування, готельного бізнесу, автозаправних станцій тощо на необхідність неухильного дотримання вимог Закону.

Крім того, повідомляємо, що у разі порушення прав на отримання інформації та послуг українською мовою, споживачі можуть звернутися до Уповноваженого із захисту державної мови за адресою: 01001, м. Київ, провулок Музейний, 12, або надіслати скаргу за допомогою електронної форми https://mova-ombudsman.gov.ua/povidomiti-pro-porushennya

Фото без опису


« повернутися

Код для вставки на сайт