Як подати документи для оформлення субсидії або пільги онлайн
Подати заяву про призначення житлової субсидії чи пільги можна онлайн — через особистий кабінет на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України https://portal.pfu.gov.ua.
Для цього авторизуйтеся на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України за допомогою кваліфікованого електронного підпису (КЕП). Відеоінструкція — за посиланням https://t1p.de/ndjke.
У розділі «Комунікації з ПФУ» натисніть на пункт «Заява на житлову субсидію чи пільгу», оберіть «Заява про призначення та надання житлової субсидії».
Заповніть необхідні атрибути заяви та завантажте заздалегідь відскановані документи:
- паспорт заявника
- ідентифікаційний номер
- інші необхідні документи
При завантаженні сканованих копій документів враховуйте вимоги до їх виготовлення:
- розмір кожного файлу не повинен перевищувати 1 Мб
- формат файлу: JPG, JPEG, PDF
- документи, які містять більше однієї сторінки, необхідно прикріпляти як один файл
- скан-копії виготовляються з оригіналів документів
- скан-копія повинна бути кольорова, чітка та читабельна
- назви файлів мають відповідати виду відсканованого документа
Перевірте внесені дані, сформуйте заяву, підпишіть її за допомогою КЕП та натисніть «Відправити до ПФУ».
Стан опрацювання заяви на призначення субсидії можна переглянути в особистому кабінеті в розділі «Мої звернення».
Заощаджуйте свій час та користуйтеся електронними сервісами Пенсійного фонду України, не виходячи з дому!