Міський бюджет
Для виконання своїх завдань місцева влада повинна мати достатні фінансові і матеріальні ресурси, а також мати право самостійного управління і розпорядження ними. Одним з найважливіших у відношенні власних ресурсів є право на самостійне формування, прийняття і виконання міського бюджету.
Бюджет - це головний інструмент проведення соціально-економічної політики, оскільки бюджетна політика повинна сприяти сталому і ефективному економічному розвитку.
Бюджет визначає план формування та використання фінансових ресурсів для забезпечення завдань і функцій, що здійснюються відповідно органами влади з 1 січня до 31 грудня кожного року. Кожний бюджет поділяється на дохідну і видаткову частини, що мають бути збалансовані між собою
Міський бюджет включає всі надходження та витрати на виконання повноважень органів місцевого самоврядування. Ці надходження і витрати складають єдиний баланс відповідного бюджету.
Видатки міського бюджету включають бюджетні призначення, встановлені рішенням про міський бюджет, на конкретні цілі, що пов'язані з реалізацією певних програм.
Закон України "Про місцеве самоврядування в Україні" передбачає, що з бюджетів місцевого самоврядування мають здійснюватися видатки, пов'язані з виконанням власних (самоврядних) та делегованих повноважень, фінансування яких відбувається за рахунок різних джерел доходів. У видатковій частині міського бюджету окремо передбачаються видатки поточного бюджету та видатки бюджету розвитку.
Кошти поточного бюджету спрямовуються на фінансування установ і закладів, що утримуються за рахунок бюджетних асигнувань, а також на фінансування заходів із соціального захисту населення та інших, що не належать до видатків бюджету розвитку.
До поточних видатків відносять:
- оплата праці працівників бюджетних установ;
- нарахування на заробітну плату;
- придбання предметів постачання і матеріалів, послуг і т.п.;
- відрядження;
- комунальні послуги та енергоносії тощо.
Капітальні видатки бюджету розвитку спрямовуються на:
- соціально-економічний розвиток міста; виконання інвестиційних програм (проектів);
- будівництво, капітальний ремонт та реконструкцію об'єктів соціально-культурної сфери і ЖКГ;
- будівництво газопроводів і газифікацію населених пунктів;
- будівництво і придбання житла окремим категоріям громадян;
- збереження, розвиток історико-культурних місць та заповідників;
- придбання комунального електротранспорту;
- розвиток дорожнього господарства;
- придбання шкільних автобусів та автомобілів "швидкої медичної допомоги";
- комп'ютеризацію та інформатизацію загальноосвітніх навчальних закладів;
- інші заходи, пов'язані з розширеним відтворенням.
Міський бюджет на 2025 рік затверджений розпорядженням начальника Слов’янської міської військової адміністрації від 20.12.2024 №2271 (всі зміни до бюджету зазначено на вкладках "Історія документа" та "Пов'язані документи").
Міський бюджет на 2024 рік затверджений розпорядженням начальника Слов’янської міської військової адміністрації від 18.12.2023 № 2459 (всі зміни до бюджету зазначено на вкладках "Історія документа" та "Пов'язані документи").
Міський бюджет на 2023 рік затверджений розпорядженням начальника Слов’янської міської військової адміністрації від 21.12.2022 № 316 (всі зміни до бюджету зазначено на вкладках "Історія документа" та "Пов'язані документи").
Звіти про виконання:
Паспорти бюджетних програм:
Інструкції:
- Інструкція з підготовки бюджетних запитів на 2025-2027 роки головними розпорядниками бюджетних коштів до проєкту бюджету Слов’янської міської територіальної громади на 2025 рік
- Інструкція з підготовки бюджетних запитів на 2024-2026 роки головними розпорядниками бюджетних коштів до проєкту бюджету Слов’янської міської територіальної громади на 2024 рік
- Інструкція щодо складання прогнозу місцевого бюджету на 2022-2024 роки
Бюджетні запити
Звіти про виконання паспортів бюджетних програм місцевого бюджету
Результати оцінки ефективності бюджетних програм